۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

ضرب وشتم وتهدید جانی زندانیان سیاسی زندان مرکزی تبریز

ظهر دوشنبه مورخ ۶/۳/۹۲چند تن از زندانیان سیاسی زندان تبریز توسط یک زندانی شرور و بدنام زندان تبریز مورد ضرب وشتم وتهدید جانی به وسیله ی چاقو قرار گرفتند. این زندانی با دستور مسئولین زندان تبریز علی الخصوص رئیس حفاظت زندان، رئیس زندان و مسئول بند به اتاق زندانیان سیاسی فرستاده شده است.

وی سابقه ی زیادی در ایجاد درگیری، ضرب و شتم، فحاشی و پرونده سازی بر علیه زندانیان سیاسی دارد و علی رغم اعتراض زندانیان سیاسی، مسئولین زندان از اقدامات غیر قانونی وی حمایت همه جانبه به عمل می آورند.
پس از وقوع این درگیری زندانیان سیاسی تبریز اعتراض مشترک خود و گزارش ما وقع را به مسئولین رسانده و بار دیگر خواسته ی قانونی خود مبنی بر تفکیک جرائم را مطرح کرده و خواستار پاسخ واضح و صریح مسئولین زندان شدند.پس از این دیدار مسئولین زندان خواستار مهلت ۲۴ ساعته برای تصمیم گیری در این مورد(تفکیک جرائم) شدند.
زندانیان سیاسی تبریز به مسئولین اعلام کردند که در صورت عدم رسیدگی به درخواست آنها اقدامات بعدی خود را از راه های دیگر پیگیری خواهند کرد. شایان ذکر است زندانیان سیاسی تبریز در بند ۸ کار درمانی تبریز به سر می برند که این بند اختصاص به زندانیان غیر سیاسی اعم به مخدره و سرقت دارد. به دستور مسئولین زندان، زندانیان شرور و خطرناک به منظور آزار و اذیت زندانیان سیاسی به اتاق این زندانیان فرستاده می شوند. در طی یک سال گذشته این چندمین باری است که زندانیان سیاسی مورد ضرب و شتم و فحاشی و هتک حرمت قرار می گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر