۱۳۹۲ مرداد ۲۳, چهارشنبه

تراختورسازی آزربایجان – مس کرمان؛ ارتش سرخ آزربایجان مقابل تیم سرهنگ!



تراختورسازی بعد از شش امتیازی که از دو تیم سپاهان و ذوب آهن در دو هفته متوالی گرفت این هفته می‌خواهد مقابل تماشاگرانش به سومین پیروزی متوالی برسد و در کورس قهرمانی قرار بگیرد. مس کرمان اما هنوز بردی به دست نیاورده و بعید است که یاوری شاگردانش را در تبریز برای برد به میدان بفرستد او می‌داند اگر مقابل تماشاگران پرشمار و پرشور آزربایجانی  یک امتیاز بگیرد نوعی برد برای تیمش محسوب می‌شود.


باید دید مس می‌تواند مقابل ارتش سرخ تبریز مقاومت کند و با امتیاز از تبریز به کرمان برگردد یا شاگردان سرهنگ یاوری تسلیم می شوند و تراختورسازی سومین برد متوالی را هم کسب می‌کند.
 مایلی‌کهن بعد از شکست مقابل استقلال در تمجید بازی بازیکنان جوانش گفت که باخت هم لذت‌بخش است. البته بعید است که مایلی‌کهن بخواهد این لذت را برای سومین هفته متوالی آن هم مقابل گسترش فولاد تجربه کند.
گسترش فولاد اگر بتواند از صبا امتیاز بگیرد وضعیت مناسبی در جدول پیدا می‌کند اما وضعیت صبا نابسامان خواهد شد. به همین دلیل مایلی‌کهن این مرتبه به دنبال این است که مزه و لذت برد را بچشد. گسترش هم هفته گذشته فجرسپاسی را شکست داده است. بنابراین بازیکنان این تیم از نظر روحی در شرایط مناسبی هستند و تلاش می‌کنند دومین برد این فصل را هم در قم به دست بیاورند به ویژه اینکه صبا تیم خیلی پرطرفداری نیست. بنابراین گسترش در قم خیلی احساس غریبگی نمی‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر