۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

سفر وزیر نیرو به اورمیه ؛ گزارش کارگروه دریاچه اورمیه تا یک ماه آینده



نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی خبر داد: وزیر نیرو برای بررسی مسائل دریاچه اورمیه به این شهرستان سفر می کند. به گزارش اؤیرنجی سسی نادر قاضی پور در گفت و گو با رسانه های محلی؛ وزیر نیرو در راس هیئت ۳۰ نفری برای بررسی مسائل دریاچه اورمیه فردا (پنج شنبه) به اورمیه سفر می کند.


قاضی پور ادامه داد: این سفر بنا به درخواست بنده بوده و در رابطه با کارگروه دریاچه اورمیه می باشد.
پرونده دریاچه اورمیه روی میز نخستین جلسه شورای گفت‌وگو در دولت روحانی
به گزارش اؤیرنجی سسی به نقل از رسانه های حکومتی ،نخستین جلسه شورای گفت‌وگو در دولت یازدهم که سی‌و دومین نشست از مجموعه نشست‌های دولت و بخش خصوصی محسوب می‌شود صبح امروز سه‌شنبه با حضور معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران صنعت وتجارت، اقتصاد، نفت، نیرو و رییس بانک مرکزی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
وزیر نیرو نیز با اشاره به این‌که نتایج بررسی‌های کارگروه نجات دریاچه اورمیه تا یک ماه آینده به هیات دولت اعلام می شود گفت:‌ تاکنون ۳۰ پیشنهاد به این کارگروه و کارگروه تخصصی مربوط به رسیدگی به وضعیت دریاچه اورمیه و سایر تالاب‌های کشور ارسال شده است.
حمید چیت‌چیان توضیح داد: حدود سه هفته از تشکیل کارگروه نجات دریاچه اورمیه گذشته است و در این مدت یک کارگروه تخصصی نیز ایجاد کردیم که نتایج بررسی‌های آن درباره راهکارهای نجات دریاچه اورمیه و سایر تالاب‌های کشور تا یک ماه آینده به هیات دولت ارائه می‌شود.
وی افزود: از همه کارشناسان و صاحب نظران کشور نیز درخواست کرده‌ایم تا نظرات تخصصی خود را درباره راهکارهای نجات دریاچه اورمیه به این کارگروه اعلام کنند.

۱ نظر:

  1. سایت دورنا نیوز توسط عوامل پزاک و پ ک ک پلمپ و مسئول سایت تهدید به قتل شد لطفا اطلاع رسانی کنید مسئله خیلی جدی است.

    پاسخحذف