۱۳۹۲ مهر ۲۰, شنبه

استعداد فوتبال اردبیلی به پرسپولیس پیوست

با امضای تفاهنامه‌ای بین محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مهدی شیخلووند، مربی و عزیز حاجی‌زاده، پدر امیر حسین حاجی‌زاده، پدیده اردبیلی فوتبال ایران، وی به مدت ۱۰ سال به پرسپولیس پیوست.


به گزارش ساوالان پورت به نقل از رسانه های دولتی رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر دیروز در حاشیه امضای این تفاهمنامه در محل هیات فوتبال اردبیل به خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپولیس برای امیر حسین حقوق ماهیانه (حدود ۱۰ میلیون یال) پرداخت خواهد کرد.

وی بیان کرد: در صورتی که امیر حسین وارد تیم‌های پایه پرسپولیس شود میزان حقوق دریافتی وی افزایش خواهد یافت.
به گفته رویانیان در صورتی که این فوتبالیست به تیم سوم (داخلی و یا خارجی) ترانسفر شود بخش مهمی از درآمد مالی از این محل در اختیارخانواده وی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرسپولیس اضافه کرد : علاوه بر آموزش حاجی‌زاده توسط مربی فوتبالی‌اش وی تحت آموزش زبان خارجی نیز قرار خواهد گرفت.

رویانیان با تاکید بر توجه باشگاه پرسپولیس به امور ارزشی گفت: برای پرورش دینی و نیز امور درسی امیرحسین حاجی‌زاده این باشگاه ترجیح می‌دهد که تا ۱۴ سالگی این پدیده فوتبال در داخل کشور به فعالیت خود ادامه دهد و پس از آن باید به فکر خارج از کشور بود.

قرار بود عصر دیروز قرارداد رسمی انتقال امیرحسین حاجی‌زاده به امضا برسد که به دلیل نامساعد بودن هوا و لغو سفر علی دایی به اردبیل تفاهم نامه ای بین دو طرف امضا شد. رویانیان دراین‌باره گفت: قرارداد این انتقال در اختیار علی دایی است و طی فردا و پس فردا با سفر دایی به اردبیل این امر صورت خواهد گرفت.

امیر حسین حاجی زاده که به لیونل مسی ایران معروف شده است اواخر شهریور ماه با پخش صحنه های کوتاهی از هنرنمایی فوتبالی اش در برنامه ۹۰ به یک چهره خبر ساز تبدیل شد. پس از پخش فیلم هایی از تمرینات و بازی‌های امیر حسین اعلام شد که باشگاه‌های بزرگ خارجی و ایرانی از جمله رئال مادرید خواستار او شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر