۱۳۹۲ مهر ۱۷, چهارشنبه

بیانیه منطقه ی شرق آزربایجان در خصوص انتصاب استاندار کرد برای آزربایجان غربی

ملت بزرگ آزربایجان
غرب آزربایجان این خطه از وطنمان همواره در طول تاریخ مورد هجوم دشمنان واقع شده و امروز نیز حاضر نیستند چشم طمعشان را از این شاهرگ حیاتی آزربایجان و جهان تورک برگیرند.

اگر در گذشته با هجوم وحشیانه و نا جوانمردانه به غرب آزربایجان مسبب کشتار هموطنان تورک می شدند در هر حال با مقاومت ملت آزربایجان روبرو شده و به عقب رانده می شدند.

ولی اکنون شاهد آنیم که دشمنان در قالب تروریسم کرد به صورت نا محسوس و نرم در جهت نیل به اهداف شوم و ننگین خود که همان تسلط و تصاحب عرب آزربایجان است تقلا می کنند.

متاسفانه باید با یقین و اعتقاد کامل بر مبنای اسناد و مدارک موجود اعلام داریم که تمامی فعالیت های تروریسم کرد در غرب آزربایجان به طور غیر قابل تصوری از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران حمایت می شود بطوریکه تروریسم کرد در سایه ی رژیم توانسته غرب آزربایجان را به جولانگاه فتنه گری های خود مبدل کند.

اخیرا انتصاب یک کرد معلوم الحال به سمت ریاست استانداری آزربایجان غربی موجی از اعتراض را در بین فعالین ملی و مردم آزربایجان به همراه داشته است.

به عنوان کمیته منطقه ای شرق آزربایجان این اقدام رژیم راسیستی را در راستای کردیزه نمودن این قسمت از خاک آزربایجان و ایجاد اختلاف و دشمنی بین ملت تورک و کرد ارزیابی و تحلیل نموده و به شدت محکوم می نمائیم.

در انتها تمامی اقشار ملت بزرگ آزربایجان خصوصا مردم شرق آزرباجان را به اعتراض در برابر این عمل ننگین رژیم دعوت نموده و خواستار عدم سکوت در برابر سیاست های مذبورانه رژیم هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر