۱۳۹۲ آبان ۱۵, چهارشنبه

داود توران به بیان دیدگاه های تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان در خصوص وقایع اخیر روی داده در آزربایجان جنوبی پرداختند ــ ویدئو

ساولان پورت: دبیر اول تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان جناب داوود توران در سخنانی که در قالب ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر گردید به بیان دیدگاه های تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان در خصوص آخرین وضعیت رویدادهای روی داده شده در آزربایجان جنوبی پرداخت.

این ویدئو در سه محور تنظیم گشته است، محور نخست وضعیت بحرانی دریاچه ی اورمیه، محور دوم احتمال انتخاب فریدون همتی به عنوان استاندار آزربایجان غربی و محور سوم  تخریبات متقابل فعالین حرکت ملی آزربایجان بر علیه یکدیگر در رسانه های جمعی می باشد.
این ویدئو را از لینک زیر می توانید مشاهده کنید.
https://www.youtube.com/watch?v=yda72E6eB5k
داود توران در سال ۱۹۷۸در روستای شیرین کندی از روستاهای خوی در آزربایجان غربی چشم به جهان گشود.دوران ابتدایی را در همان روستا به پایان برده مقطع متوسطه و لیسانس خود را در شهر خوی ادامه داد در سال ۱۹۹۹در رشته جامعه شناسی از دانشگاه آزاد زنگان قبول شد.
وی در دانشگاه آزاد زنگان نشریه دانشجویی شهریار را منتشر کرد و در سال ۲۰۰۰ برای ادامه تحصیل راهی ترکیه شدند.که در آنجا لیسانس شان را در رشته جامعه شناسی کسب کرده و بعدها در دانشگاه حاجی تپه از دانشگاه های آنکارا به فوق لیسانس ادامه دادند.
وی در سال ۲۰۰۷ وب سایت ” گوناسکام” ( گونئی آزربایجان سوسیو ـ کولتورل آراشدیرمالاری ـ مطالعات اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان جنوبی) را با همکاری دوستانش براه انداخته در ترکیه به عنوان متخصص ایران در مرکز تحقیقات استراتژیک مشغول شد. در سال ۲۰۱۱ به عنوان سخنگوی تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان انتخاب و در نهایت در سال جاری به عنوان دبیر اول تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان تعیین گردیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر