۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

دستگیر شدگان روز دوشنبه در شهر ساراب

ساوالان پورت : بنا به خبرهای دریافتی از شهر ساراب فعالین ملی- مدنی دستگیر شده روز دوشنبه شهر ساراب چهار نفر بوده اند که نام 3 نفر از آنها معلوم شده است.


سهند معالی ، علی صمد پور و دکتر سید جمال موسوی نژاد از جمله فعالین مدنی دستگیر شده در شهر ساراب بوده اند که در تاریخ دوشنبه 12 تیر ماه از سوی مامورین اطلاعات دستگیر و به مکان نا معلومی انتقال داده شده اند و تا کنون معلوماتی از علل دستگیری و مکان نگه داری این فعالین ملی - مدنی در دست نیست.

دکتر سید جمال موسوی نژاد از فعالین مدنی شهر و فارغ تحصیل رشته دامپزشکی از دانشگاه تبریز است و همزمان با دستگیری سهند معالی و علی صمد پور در روز دوشنبه در ساراب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده است .

در میان دستگیر شدگان روز دوشنبه ساراب یک دبیر آموزش و پرورش نیز بوده است که از فعالین فرهنگی-مدنی شهر بوده که نام وی به علت مسائل امنیتی و خواست خانواده وی فاش نمی گردد.

دستگیری فعالین مدنی با تفتیش منازل و تحقیر و توهین به خانواده های محترم ایشان و همراه با ضرب و شتم بوده است.همچنین بنا به گفته ی خانواده ی دستگیر شدگان ، مامورین اطلاعات با لهجه ی تبریزی با یکدیگر صحبت می کرند.

هنوز از علل دستگیری این فعالین مدنی و محل نگه داری آنها معلوماتی در دست نیست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر