۱۳۹۲ شهریور ۳, یکشنبه

گروه سخت برای شهرداری اردبیل / شهرداری در جام حذفی به مصاف بندر گز می‌رود



سرپرست تیم شهرداری اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در گروه سخت لیگ دسته دو کشور با تیم‌های قدر قرار گرفته است. حافظعلی آقاجانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دو کشور در دو گروه 14 تیمی قرعه‌کشی شده و تیم فوتبال شهرداری اردبیل در گروه سختی قرار گرفته است   .
وی با اشاره به هم‌گروهی تیم شهرداری اردبیل با تیم‌های مطرح کشور نظیر استیل آذین، برق شیراز و ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها تیم فوتبال شهرداری اردبیل در گروه خود با تیم‌های شهرداری جویبار، لنگه رود، صنعت ساری، صنعت نفت نوین آبادان، گز بوشهر و شاهین بوشهر هم‌گروه شده است.
سرپرست تیم شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد: تیم شهرداری در دو هفته اول لیگ باشگاه‌های دسته دو کشور میهمان خواهد بود و در هفته سوم میزبان صنعت نفت نوین آبادان خواهد بود.
آقاجانی با اشاره به اینکه تیم شهرداری دوران بدنسازی را سپری کرده و کارها با روند مطلوب در حال انجام است، گفت‌: ما در هفته اول میهمان صنعت ساری و در هفته دوم نیز میهمان شهرداری جویبار لنگه‌ رود خواهیم بود.
این مسئول یادآور شد: تیم شهرداری اردبیل با برگزاری اردوهایی در کردان کرج و اردوی نیر سعی کرده است خود را به مرز آمادگی برساند و بدنسازی تیم نیز در اردبیل در حال انجام است.
سرپرست تیم شهرداری اردبیل در خصوص بازی تیم شهرداری اردبیل در جام حذفی نیز تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل در رقابت‌های جام حذفی میزبان بندر گز بوشهر خواهد بود که امیدواریم این مسابقات که اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد آغازی برای حضور طوفانی تیم شهرداری اردبیل در مسابقات لیگ دسته دو کشور باشد.
آقاجانی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با ابراز رضایت از کار سر‌مربی و کادر فنی و همت و تلاش بازیکنان جوان و خوش آتیه تیم شهرداری اردبیل اذعان داشت: ما با حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی می‌توانیم قدرتمندانه در رقابت‌ها حاضر شده و بستر صعود تیم فوتبال شهرداری اردبیل را به رقابت‌های دسته یک فراهم کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر