۱۳۹۲ شهریور ۳, یکشنبه

پارس آباد با کمبود جایگاه سوخت سی ان جی روبرو است



مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان هم اکنون به لحاظ جایگاه های سوخت بویژه جایگاه CNG با کمبود و مشکلاتی روبروست که باید رفع شود. محمودآقامحمدیان روز یکشنبه در بازدید از جایگاه های سوخت پارس آباد افزود: پارس آباد تنها شهر در بین شهرهای پرجمعیت استان است كه با مشكل جایگاه سی ان جی مواجه است .
وی با اشاره به فعالیت 56 جایگاه‌ تک منظوره و دو منظوره فعال و 54 جایگاه عرضه محصولات نفتی در استان تاکید کرد که در سطح استان مشکل کمبود جایگاه‌های CNG نداریم و جایگاه ها با تناسب جمعیت وخودروها راه‌اندازی شده اما برخی از این جایگاه‌ها تعطیل هستند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان از افتتاح جایگاه سی.ان.جی اولتان در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: قرار است همزمان با هفته دولت جایگاه سی ان جی در این منطقه فعالیت خود را آغاز کند.
فرماندار پارس آباد نیز در این بازدید با انتقاد از کمبود جایگاه CNG و صفهای طولانی شهروندان برای سوخت گیری گاز، خواستار ایجاد جایگاه CNG در بخش تازکند این شهرستان شد.
ولی کریمی تصریح کرد: اين شهرستان با برخورداری از دو جایگاه بنزین موتور و نفت گاز، یک جایگاه دو منظوره (بنزين و CNG)، سه جایگاه تك منظوره  CNG، دو فروشندگی متمرکز  سه  مواد، یک فروشندگی شهری فعال، 35 فروشندگی روستايي، تعاونی و یک باب تاسیسات سیلندر پر کنی گاز مایع از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.
شهرستان پارس آباد در شمال استان اردبیل واقع شده و داراي یک شهرستان، سه شهر، دو بخش، شش دهستان و 114 روستا و بیش از 200 هزار نفر جعمیت است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر