۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

بیانیه شماره 22 هواداران تراختور آزربایجان ــ نشان شجاعت هواداران میلیونی تراختور هدیه به کوچولوی قهرمان آزربایجان ـ آیدین

ساوالان پورت : بیش از 80 سال سیاست یکسان سازی قومی به نفع ملت فارس در ایران و نابودی سایر ملتهای موجود در جغرافیای ایران نام با انواع و اقسام بی مهری ها همچون نابودی زبان ، فرهنگ ، تاریخ و سنن ملتهای غیر فارس به صورت سمبلیک از سوی شیر بچه آزربایجانی از طریق تریبون برنامه 90 در بازی تراختور و پرسپولیس تهران جواب داده شد .

جایی که کودک آزربایجانی فریاد برآورد " زبان مادریم نخواهد مرد و به هیچ زبانی قابل تغییر نیست " .

امروز آزربایجان نه تنها یک " آیدین " بلکه میلیونها آیدین دارد . آیدینهایی که تریبونی در اختیار ندارند تا سخنان کوچولوی قهرمان هوادار تراختور را تکرار کنند .

هواداران تراختور آزربایجان وظیفه ملی خود می دانند از خانواده قهرمان کوچولویمان ، شیرزن و بزرگ مردی که این کودک را به جامعه آزربایجان تقدیم کرده اند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایند .

ما از این بیانیه از تمامی پدران و مادران غیور آزربایجانی می خواهیم با بردن کودکانشان به بازیهای تراختور ، هر دوربین و هر تریبونی را که یافتند سخنان آیدین را تکرار کنند تا حاکمیت راسیست فارس بداند که سیاستهای آسیملاسیون فرهنگی آن نه تنها سبب ایجاد امنیت ملی و یکپارچگی به اصطلاح ایرانشان نبوده بلکه دقیقاً همین سیاست نژادپرستانه باعث به خطر افتادن امنیت ملی شان شده است .
آخرين بازي تراختور فرصت خوبي براي نشان دادن اعتراض سمبليك مان نسبت به سياستهاي نژادپرستانه حاكميت است . بياييد با بردن كودكانمان در بازي تراختور و ملوان آيدين هايمان را به رخ حاكميت فاشيستي ايران بكشانيم .

آیدین اوشاقلاریمیز آیدین گلجه یی آنلاتیر

گلجه ک بیزیمدیر

هواداران تراختور آزربایجان

21 اردیبهشت ماه سال 1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر