۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

بیانیه: اعلام حمایت از تظاهرات یک خرداد- دانشگاه جامع علمی- کاربردی تبریز

ساوالان پورت : بسمه تعالی

در ایامی که 19 اردیبهشت یعنی روز دانشجوی تورک آزربایجانی مقارن با اسارت همرزمان خستگی ناپذیرمان است و درد وطن روز افزون، بار دیگر قهرمانان این خاک اسطوره ای عزم مبارزه  ای تمام عیار با دشمنان آب و خاک و ناموس وطن کرده اند.

نگین آزربایجان بی رمقتر از هر وقت دیگری نفس های آخرش را میکشد و هر وجدان آگاهی را به فریاد میخواند.

ملت تحت ستممان خسته از تبعیض و توهین و دسیسه های حکومت نژاد پرست شونیست فارس گریبان گیر انواع مصیبتهای فرهنگی و معیشتیست.

تاریخ وطن مالامال از قهرمانی ها و دلاوری های  آزادمردان و شیرزنانی است که درد ملت و وطن را درد خویش دانسته و به حق موجب حیات سرزمینشان شده اند در این بین جنبش دانشجویی هر ملت ستم دیده ای  بازوی توانمند استبداد ستیزی آن ملت بوده و هست.

اکنون در ایام خرداد پرحادثه  و همزمان با قیام تاریخی آزربایجان  دوشادوش دیگر برادران و خواهرانمان و با درک شرایط وخیم " اورمو گؤلو" و "وظعیت اسفناک اقتصادی"، درد ملتمان  را رساتر از هر وقت دیگری فریاد خواهیم کرد.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاههای جامع علمی- کاربردی تبریز(آذربایجان، مدریت صنعتی، تراکتورسازی) ضمن اعلام حمایت همه جانبه از بیانیه ی اخیر فعالین مدنی آزربایجان- تبریز مبنی بر تظاهرات مدنی و خیابانی 1 خرداد تبریز و ارومیه ملت شریف آزربایجان را به مشارکت در این تظاهرات اعتراظی دعوت مینماییم.

وعده ديدار ما:

دوشنبه  اول خرداد ساعت 17 همگام با ساير شهرهای آزربايجان

مکان: تبريز- بازار تبريز به طرف استانداری



ضمنا پیشنهاد میشود برای هماهنگی بیشتر دوستان محصل در دیگر دانشگاههای  مراکز علمی- کاربردی با هماهنگی دانشجویان مشغول در آن مرکز ،اقدام به شرکت موثرتر نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر