۱۳۹۲ مرداد ۱۱, جمعه

تحرکات گسترده برای آغاز اعتراضات خیابانی در شهرهای آزربایجان



در پی وخامت  شرایط اجتماعی ،اقتصادی ،زیست محیطی ،امنیتی و حقوق بشری در آزربایجان جنوبی،  فعالین مدنی  قیامی بزرگ  راعلیه سیتم تبعیض در شهرهای مختلف آزربایجان جنوبی  تدراک می بینند. به گزارش  آزربایجان ایشچیلری، خشکاندن دریاچه اورمیه ، حمایت رژیم از تروریسم کرد در غرب آزربایجان و وضعیت وخیم اعتصاب  عذا کنندگان و بی توجهی رژیم به خواست های رهبران ینی گاموح و سایر زندانیان سیاسی مردم را به شدت خشمگین کرده است این روزها در هر جا صحبت از شروع اعتراضات است .

داغ دل زلزله زدگان قره داغ و خاطره  ی بی توجهی رژیم به  این مصیبت دیدگان هنوز بر سینه ها سنگینی می کند.
فعالین ملی می گویند دولت جدید آپارتاید منتظر مشت آهنین ملت باشد.

۴ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. آنگیرماق سنین کیمین فاشیست حیوانلارین ایشیدی ناموسسوز، شرف سیز، پاراگؤز ساتقئن مانقورت ... یاشاسئن آزربیجان ایگیت تورک میللتی

      حذف
  2. منظور شما از حمایت از تروریسم کرد چی هستش؟
    مگر نه اینکه کردهای بیچاره حق زندگی ندارن؟؟

    پاسخحذف
  3. کردها در سرزمین خودشان کرمانشاه و کردستان حق زندگی دارند و نه اینکه به عنوان مهمان و مهاجر آمده و حال با تهدید اسلحه و حمایت رژیم فارس پان ایران ادعای 3 دانگ از 6 دانگ خانه تورکان را بکنند!!! کردها در هر سرزمین که ساکن شده اند نام آنرا به کردستان تغییر داده اند کما اینکه اکنون در تلاشند جنوب آزربایجان غربی را کردستان بنامند ولی از آن زمان که تاریخ به یاد دارد نام این سرزمین آزربایجان بوده و هیچگاه کردستان نشده و این نشان از پوچی ادعاهای تاریخی احزاب تروریستی کرد دارد. رویای موجود در ذهن تروریستها و نصب نقشه کردستان بزرگ در دفتر مسعود بارزانی که کل آزربایجان غربی تورک را جرئی از کردستان نشان میدهد آمال بیشرمانه این گروه ناجوانمرد را بیش از پیش بر ملا میکند!

    پاسخحذف